Naskah Drama Bahasa Jawa
Sugeng Ndalu Kanca Sedaya, Bagi Teman-Teman Yang Sedang Mencari Referensi Naskah Drama Bahasa Jawa 6 Orang langsung
Saja Bisa Kita Simak Bersama Di Bawah Ini. Namun Sebelumnya Sebagai
Gambaran, Naskah Drama Ini Merupakan Suatu Drama Pendidikan Dimana Dalam
Suatu Hari Saat Ada Ulangan Matematika Siswa Kelas 7 B Yang Bernama
Iwan, Dona, Serli, Dan Andi Yang Saling Bekerjasama Dalam Mengerjakan
Ulangan Alias Contek-Contekan. Sementara Itu Bima Sebagai Siswa Paling
Pintar Di Kelas Tidak Mau Memberikan Jawabannya Kepada Mereka. Seperti
Apa Naskah Drama Bahasa Jawa 6 Orang Tersebut Sehingga Ketahuan Ibu Guru Mereka Saat Saling Mencontek Langsung Saja Kita Simak Di Tekape.
Iwan : “Dona, aku njaluk jawaban soal nomor lima (5) lan enem (6).
Dona : “C karo B”
Serli : “yen soal nomor telulas (13), limalas (15) lan telulikur (23) jawabane apa Wan gonamu?
Iwan : “telulas jawabane C, limalas A, yen nomer telulikur ayu ya durung bisa njawab Ser”
Andi : “Huss, ojo seru-seru ngko bu guru mireng”
Serli : “lha soale angel kabeh, isih akeh soal sing durung bisa tak jawab”
Ana ing naskah drama bahasa jawa 6 orang iki diceritakake Bocah 4
kui pada turun-turunan jawaban. Kaya biasane Bima sing terkenal dadi
bocah paling sregep lan pinter dewe ana kelas katon sante lan ora
turun-turunan kaya kanca-kancane.
Iwan : “Bim, kowe wis rampung?”
Bima : “durung sih Wan, tapi kurang telung soal tok”
Iwan : “Aku kandani jawaban nomer 23 ketuk 25 Bim”.
Bima : “Walah Wan rausah ya, emoh ngandani aku”
Iwan : “Lha emange nopo Bim? Kanca we kowe ki ra gelem kandan-kandanan”
Dona : “Iya Bim, kowe ki ra nggaya suk raoleh nyonto ne kancane lho”
Andi : “Iya, kowe kan sing paling pinter sak kelas Bim mbok pisan-pisan ngandani kancane”
Bima : “Iya sih, tapi ya ura turun-turunan ngeneki carane”
Serli : “Lha napa j Bim? Mug telung soal we!”
Bima :
“Ah kanggo aku nyonto apa sing wenehi turunan pada-pada le ora
bener, dosane pada. Aku ora turun-turunan merga wedi dusa, sory y my
best prend”.
Serli : “Tapi iki soale angel tenan Bim, raisa nggarap aku blas ra ndue gambaran jawabane”
Dona : “Mbok ewangi Bim pisan-pisan kowe ki ro kanca we ngunu”
Bima : “Emoh ya emoh”
Andi : “yawis. Urusen awakmu dewe Bim.” (Nesu)
Iwan : “wis, kita ndelok buku wae yuh”
Iwan banjur ngetokake buku saka tas e dewek e kanthi meneng-meneng
supaya ora diconangi ibu guru banjur ndelok rumus kang ana ing buku iku.
Sawise kui banjur Serli nakoke jawabane marang Iwan.
Serli : “Piye wan? Ana apa ora?
Iwan : “ana, rungoke ya telulikur (23) A, patlikur (24) C, selawe (A)”
Ananging apes temen ki bocah-bocah bandel, merga suwarane Iwan sing buanter Ibu guru mireng apa sing pada digunemke mau.
Bu Guru : “Cah papat iki, gaweane turun-turunan wae. Metu seka kelas tinggal garapanmu kabeh”
Merga keconangan turun-turunan siswa cacah papat (4) dihukum supaya ninggalake kelas lan ora oleh melu ulangan kesebut.
Nasehat saka naskah drama bahasa jawa 6 orang ana ing nduwur:
Dadi murid iku aja seneng nyonto lan turun-turunan marang liyane merga
kui ora apik tumrap masa depane kita kabeh. Luwih becik digarap dewe
tanpa nyonto apa wae hasile yen dilakoni kanthi temenan mesti bakale
sae.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar